vineri, 15 aprilie 2011

Ziua 9 ( 10.04.2011)

Ne-am trezit inainte de rasaritul soarelui pentru a pleca devreme pe racoare,

 Am plecat la drum cu forte proaspete si am ajuns in trecatoarea Tizin Tazazert la 2300 m, si am inceput sa coborim...


 Nu prea mult, doar pina la localul lui unde am luat un suc...


 Am tot coborit pina in Tinerhir,


 Unde Florin si-a rezolvat pana de cauciuc si apoi am mincat de prinz...


 Cauciucul meu a fost abuzat pe acest traseu numai piatra si stincarie...


Dupa masa am plecat mai departe spre Gorges du Todra...La intrare, partea comerciala, dar dupa chei drumul mult mai frumos si mai spectaculos...







 In Agoudal am oprit pentru a innopta si a bea o tuica de curmale ca la mama (lor) acasa...
Aici localitatea:


 Aici motoarele in curtea interioara:


Un comentariu: