luni, 4 aprilie 2011

ziua 2 (03.04.2011)



Ne-am trezit de dimineata si am plecat spre ferry, dar pe drum ne-am oprit sa luam micul dejun: toast si cafea cu lapte.

La ferry am ajuns in timp util, urmatorul plecind in 30 de minute.Am urcat motoarele in burta vporului la fix, pentru ca a si inceput o ploaie de care nu am mai scapat toata ziua...

Formalitatile in vama au durat destul de putin platind 10eu serviciul unor tipi care se ocupau cu intermedierea rezolvarii actelor.Ploaia continua...
Am mers aproape tot drumul pina in Chefchauen pe ploaie si pe o sosea uda si cu o mizga asa nasoala de ziceai ca mergem pe gheata, fugea cind fata, cind spatele...Pina la urma am ajuns in oras si am luat masa la "La Hamid" o circiuma intr-o piata, unde am mincat foarte bine cu doar 3eu de persoana...
Dupa ce am mincat a inceput iara sa ploua si am hotarit sa raminem in Chefchauen.La hotelul de mai jos...

Dupa ce am facut un dus am iesit in oras, unde in centru am fost asaltati de localnici fie sa servim masa la ei la local, sau de catre altii sa ne vinda "iarba", has, sau altele...Bineinteles ca am refuzat politicos si am continuat plimbarea in orasul vechi...





 Masa de seara...tajine cu carne de vita cu prune si bineinteles ceai...

Aici am baut un ceai traditional in salonul de ceai al hotelului
Asta a fost ziua 2, zi cu ploaie si traversare si vama, dar interesanta pentru ca am luat contact cu Marocul...
100 km astazi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu