marți, 19 aprilie 2011

Ziua 11 (12.04.2011)

Astazi, Ouarzazate-Marrakesh.Am plecat de la Peter dupa cel mai bun mic dejun de cind suntem in Maroc,


 am gasit o spalatorie si am incercat sa spalam lanturile pentru ca praful si nisipul foarte fin nu puteau fi curatate cu peria pe care o aveam...
 Si la drum...

 Interactionam cu locuitorii pasnici si prieteni din Maroc, pe care ii puteai gasi la tot pasul, poate prea des...






 Pauza...In Maroc am simtit pe pielea noastra cit de mare este diferenta intre a sta la soare si a sta la umbra...si credeti-ma este foarte mare...aici ne-am adapostit intr-o scobitura in munte, singurul loc unde nu era soare. Toata excursia am avut impresia ca soarele a fost numai deasupra capetelor noastre, iar umbra a fost inexistenta...



 O pauza scurta intr-o trecatoare Col Du Tickha la 2260 m...

 Foarte frumos drumul, viraje cam cit pentru 2-3 Cheia...


Dupa o zi lunga, am ajuns in sfirsit in Marrackesh, intr-o nebunie totala...unde dupa ce ne-am plimbat ceva cu motoarele prin Medina, am speriat trecatorii si vinzatorii, am gasit un hotel sa stam peste noapte...
Aici nebunia din fata hotelului...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu