duminică, 3 aprilie 2011

Ziua 1 (02.04.2011)

Aeroportul Baneasa, un aeroport ca o autogara de mic, de aglomerat, de murdar, plin cu oameni de tot felul, dar eu am remarcat doar multe femei care aratau ca niste prostituate iesite la pensie, cu tot cu peste dupa ele,oameni saraci, dar si femei cu genti Louis Vuitton care le infasurau in folie de plastic si zburau la low cost...Totul scump in aeroport-ma asteptam.Oameni care se duceau la munca in Spania...
In avion stuwardese dragute si amabile,dar totul de la bar era pe bani, un ceai 2 eur, apa un euro vinul 4 eur 200 ml, nimic din partea companiei aeriene...zbor placut si destul de lin si fara prea mari turbulente...
Ne-am intilnit la iesirea din aeroport cu tipul care ne-a adus motoarelele, le-am descarcat rapid si am plecat catre Tarifa.
160 de km de autostrada, cu o oprire la benzinarie pt alimentare si sandwich-uri si am si ajuns la poarta Africii. Coborind un deal ni s-a deschis in fata ochilor Strimtoarea Gibraltar, iar peste ea Africa...
Am gasit hotelul si ne-am cazat dupa care am iesit in oras sa mincam...
In centrul orasului am dat de un restaurant care avea destul de multe mese ocupate si ne-m gindit ca acolo se maninca bine...si nu ne-am inselat.

 Eu am comandat o supa cu ou fiert in ea si cu niste bucati de jambon... a fost destul de interesant si peste spada cu cartofi natur si ceapa calita plus conopida si morcovi fierti...delicios...si citeva sticle de vin alb Chardonay din regiune (Cadiz).
Dupa masa am facut o plimbare prin oras si am vazut de unde vom lua maine ferry-ul, dupa care am luat-o catre hotel, cu o pauza la o pizzerie unde am mai servit niste vin din recolta podgoriilor locale...
Acum toata lumea s-a culcat, eu termin raportul, fac o baia si ma culc...
Pe maine...







Astazi 160km de autostrada.

Un comentariu: