marți, 12 aprilie 2011

Ziua 5 (06.04.2011)




De dimineata, micul dejun, ca de obicei, dupa care am plecat intr-o plimbare la Cirque de Jafar, dus intors,pentru ca nu se putea trece muntii din cauza zapezii si a alunecarilor de teren.In sfirsit am avut parte de un traseu greu, un drum numai cu pietre,treceri peste cursuri de apa secate, bolovani,dar asta e adevaratul Maroc, numai pietre.
Dupa plimbarica am mincat de prinz la un restaurant in Midelt, dupa care ne-am urmat traseul catre dunele de la Merzouga.





O chestie interesanta in Maroc sint asa numitele "vai", noi trecind astazi prin La valle de Ziz, adica printre niste munti pe care nu crestea nimic,trecea un riu inverzind totul pe stinga si dreapta lui...



Am mers ce am mers pina cind la un moment dat asfaltul s-a terminat brusc in desert, de acolo ramificindu-se mai multe urme roti catre mai multe Kashabach  (locuri de cazare). Pentru ca incepuse sa se intunece, am ales sa innoptam la primul care ne-a iesit in cale...nu a fost rau, mancarea buna, apa calda la dus, bere si vin, compania patronului, un tip haios pe nume Khada, plus un ansamblu artistic berber care sau produs cu cintece si dansuri, dar destul de scump...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu